Back to nature


Nä, jag har inte blivit mer tokig än jag är. Det är alldeles för kallt för bara armar, men jag ville bara visa upp klänningen som blev till igår kväll. Idag blev det, som bilden visar, en sväng till havet. Fikade och tittade på måsarna som flyttat hem eller bort beroende på hur man ser det. Förstår inte varför de kommer hit så tidigt, om jag vore dom skulle jag stanna i värmen lite längre. Planera att bli en flyttfågel, resa med solen. Synd bara att jag måste köpa mina vingar när fåglarna kan resa gratis.

image143

Erika, förstår att du blir lite orolig nu när jag berättar om måsar. Men det är ingen fara. De höll sig på säkert avstånd.


Kommentarer
Postat av: Erki

Haha bra att dom gjorde det :)
Du är så duktig som syr :) Du får sy nånting till mig... Min 25års blåsa kanske ? ;)

2008-04-21 @ 18:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0