En natt i Lycksele


image102

Tillbaka i stan efter exakt ett dygn i Lycksele.
Det har som vanligt varit hemskt trevligt, gillar att vara där. Igår kväll tittade vi in en sväng på Hotellet, dock blev det en tidig kväll, vilket var ganska skönt imorse. Innan Hotellet åt vi middag hos Tina, därefter blev det mest surr och vin tills det var dags att gå ut. Underhållningen var iaf på topp hela kvällen...eller hur var det?
Idag har vi fixat våra hår på VIP och även hunnit hälsa på Familjen Lindberg och deras nya tillskott Kira.

Bäst av allt med att åka till Lycksele är att man får sova i Tinas säng och den är helt sagolik. Så det är ett hett tips att titta in hos henne om ni har vägarna förbi... För övrigt var det en jätte fin och härlig lägenhet hon flyttat till, hennes dressing room är inte att leka med.

Önskan och längtan just nu, jag vill vara min egen Chef.
Jag har ju fått lära mig hur man INTE ska bete sig som en sån, tack för det!

Kommentarer
Postat av: Emma-Lisa

Ja, du har så rätt. Man uppskattar de andra dagarna så mkt mer. Men ändå, känns som slöseri.. Hoppas attd u får en fortsatt mysig dag, vännen!

2008-04-14 @ 11:46:30
URL: http://emmalisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0