Rainbows

image83image85

Två tokiga damer som sätter färg på min vardag.
Säg Hej till Camilla och Camilla, utan dem skulle varje arbetsdag vara grå.

Visst är Camilla ( i svart linne) snygg? Nyklippt och färgad av Moi.

I Helgen ska jag till Camilla med mössans (Även kallad lillen, mini, klimpen, vålnaden m.m) hemstad Lycksele. Där blir det; Emma, Tina och Rebecka häng och möjligen ett besök på Sveriges "hippaste" nattklubb. Jag vill ha lördag idag.

Annars då? Jo, jag har haft en hemskt hetsigt men ärligt möte på jobbet i veckan (enough is enough) fortsätter att skjuta upp träningen till senare, lever på mackor och sushi förtillfället, gjorde två fynd på kupan idag. Ja det var väl allt.




Kommentarer
Postat av: Milla

Im so hot thanks to you :) hihi

2008-04-11 @ 00:10:49
URL: http://caaaam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0