Igår och Idag




Igår plockade Sigrid en sommarbukett åt mig, visst är den fin? Vi fick även med oss nypären hem som vi åt med sill och kallrökt lax. Sen blev det Party. Drack en massa vin hos Sandra och Christian. Dansade en massa på Oleary´s både nedanför och på scenen.



Idag i min nya skjorta(herravdelningen HM). Efter att ha ätit Sigrids goda pizza åkte vi till Västerfjärden, Stöckeviken och Strömbäck för att promenera bort några kalorier. Ninja är så jätte duktigt på att gå i koppel och hon njöt av få vara ute. Hon till och med badade lite, synd att jag glömde kameran i bilen.

Kommentarer
Postat av: Tobbo

Snygg skjorta på en H.O.T tjej! Var väldigt kul att se Ninja doppa tassarna i vattnet idag, hon är så söt när hon skakar av sig vattnet.

2008-08-10 @ 22:28:47
Postat av: Anna

Synd att jag missade din och Camillas rungande dans på olles igår... hoppas ni hade det trevligt även efter att jag for...hihi. Lunch i veckan?? Kram

2008-08-10 @ 22:54:19
Postat av: Emma

Hej jo det var hemskt trevligt tyvärr hann jag ju knappt se dig. jag är med på lunch när? kram

2008-08-11 @ 14:38:25
Postat av: Angelica

Hej Emma! Jo ska nog ut på lördag, så vi ses nog då:) Allt bra me dig annars? Ja ha skaffa en lägenhet i huset breve bara, men känns skönt me en trea jämfört me en etta:)Kram

2008-08-11 @ 15:41:22
URL: http://angelicaalstergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0