Energi


Trots att jag efter en heldag på ännu en ny arbetsplats (min nya salong är egentligen två salonger) och en kvällsutbildning är sjukt trött har jag samtidigt fyllts med ny energi. Strömpilen gänget är super härliga och dagen flöt på väldigt bra. Direkt efter avslutat jobb var det dags för American Crew och Revlon att ha visning nere på Plaza. Den var riktigt trevlig och det känns så härligt att få lite nya influenser så tidigt in på sensommar/höst! Tyvärr glömde jag kameran.

Imorgon får jag sovmorgon och det är jag riktigt lycklig över. Jag har inte riktigt fått kontroll över min dagsrytm ännu, sena kvällar och tidiga mornar funkar inte i längden för mig. Men jag ska iaf försöka ta mig upp i tid och ner på USM för att träna lite innan jag börjar jobba, bara äta och inte träna är också något som inte håller i längden, iaf inte för mig.

Jag måste färga håret. Och klippa. Så är det bara. Helst nu men det blir antagligen sen.  För fy bubblan, vad sommarblä jag kände mig när jag såg alla snygga fräscha klipp/färg idag. Jag tror det blir en anning mer koppar och lugg, vad säger ni om det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0