Jag är bäst


Puh så var det gjort! Min första vecka på Headline och det gick väldigt bra. Det var jätte roligt att jag lyckades få fullbokat och jag hoppas det fortsätter så. Helt underbart att få göra en normal 9-18 vecka och sen gå på helg! Jippi är så peppad!

Förövrigt så fortsätter jag i min soptanten stil. I veckan fick jag två grejer av Linneas mamma som hon ratat nu när dom byter boende. En hylla och en stol, har ingen plats för dem men det går bra. Tittar lite smått efter en ny lägenhet så jag kan förvara alla mina saker och dessutom längtar jag efter ballkong.

För det andra förövrigt så har min underbara kisse börjat med ett betende som bara blir värre och värre. Hon snuttar. Jag kan inte sova med en enda kroppsdel utanför täcket (även huvudet) för då är hon där och suger och trampar. Gulligt första gången men nu är det mest enerverande. 

För det sista undrar jag om alla tagit semester?Varför kan inte NI som jag ser läser ge en kommentar. DO IT.

Kommentarer
Postat av: tiny

kul att första veckan gick bra! (: o jag ska hålla tummarna för att det fortätter så. men jag har ju sett dina verk förr, så det ska nog inte bli några problem. q:

2008-08-01 @ 22:20:33
URL: http://tinys.blogg.se/
Postat av: Lala Bing

Fullbokad? Jag tänker boka in mig nån gång framöver, men jag låter dig jobba in dig ett tag först;-) Vill klippa upp massor och få bort all permanent + att jag börjar bli gråhårig (utväxten). Men det tar vi senare i höst;)

2008-08-02 @ 15:29:57
Postat av: Karin

Va kul att det går bra! Lamnatta är 16/8! längtar!

2008-08-04 @ 11:58:14
Postat av: Stor-Emma

Jag är inne och tjuvläser din fina blogg emellanåt, så jag får väl ge mig tillkänna nu då!

2008-08-04 @ 17:48:57
Postat av: Emma

Hej "stor Emma" vad roligt att du läser=) Har du själv nån blogg??? Allt bra? kram

2008-08-04 @ 19:00:01
Postat av: Stor-Emma

Jag har en blogg, men gillar att vara lite hemlig. Du får helt enkelt ägna dig åt gammalt hederligt detektivarbete... :)

2008-08-05 @ 22:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0