Nån gjorde mig glad


Min nya chef sedan tre veckor tillbaka frågade mig om jag kunde tänka mig att hänga med dem på en kurs i Sthlm i höst och på den frågan fanns det såklart bara ett svar, självklart ville jag det. Så första helgen i oktober ska vi ner och då blir det visning, fest, föreläsning med Kay Bond, föreläsning med Renata Chlumska, show med Henrik Schyffert, fest och uppträdande med Shan Atci. Det ska blir hur kul som helst och så väldigt inspirerande, dessutom ett perfekt tillfälle att få umgås med alla nya arbetskompisar utanför jobbet.

Det som gjorde mig mest glad är att jag redan från början behandlas som en i gänget och inte behöver känna mig utanför för att jag är ny. Förut kändes det alltid som om jag begärde för mycket när jag frågade efter utbildning och därför var det verkligen så underbart att jag fick följa med utan att behöva be om det. Att min chef tycker det är lika viktigt att utvecklas på jobbet som jag gör det är coolt. Sånt här gör mig så glad för det får mig att känna mig uppskattad!

En annan rolig sak som gör mig glad är att jag ska på bio imorn med Maggie och Jennie. Jag tycker så mycket om dem och det är så viktigt för mig att få fortsätta ha dem i mitt liv trots att jag och Maggie inte arbetar tillsammans.

Sen blir det lunch med Anna på fredag och det är alltid kul! (Anna som jag tycker borde börja blogga)

Kommentarer
Postat av: tiny

gud va skönt att det funkar så bra på jobbet. (: Önskar att jag med hade ett sånt jobb..

2008-08-13 @ 22:07:51
URL: http://tinys.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag är sååå glad för din skull att du äntligen fått en bra arbetsplats och att du trivs! Du är verkligen värd det!! Bloggandet lämnar jag över till dig fröken ;) hihi.

2008-08-13 @ 22:14:50
Postat av: Lala

Vad roligt att det funkar så bra!! Då känner man sig trygg och välkommen:)

2008-08-15 @ 15:36:49
URL: http://lala81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0