Vad fan är problemet?


Redan på måndag morgon och även de resterande veckodagarna längtar jag efter att det ska bli helg igen. Så att jag kan ta det lugnt och inte göra något. Men sen när den jävla helgen är på plats blir jag sjukt rastlös. För ungefär två timmar sen när jag cyklade från jobbet var jag as trött och riktigt nöjd med att bara ha en skön oplanerad hemma helg, jag hade t.o.m tankar om att sova bort den. Nu alltså två timmar, senare skriker jag efter underhållning. Ge mig ett uppdrag eller en sjua. Gaaah jag blir galen. Allt jag vill är att det lugn jag längtar efter varje vecka ska infinna sig i kroppen, helst även i själen.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tyvärr kan jag inte underhålla dig i helgen, men jag kan ge dig något att se framemot! I veckan ska jag hämta tapetproverna till lägenheten, så ska du få hjälpa mig att bestämma....och det kan ta sin lilla tid så du får nog vara hemma från jobbet :P

2008-08-22 @ 20:53:34
URL: http://hannaselinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0