Min typ av miljötänk


Är det så att jag skulle bli förkyld här i dagarna så är det inte så konstigt, vi har nämligen haft sjukt kallt idag på jobbet. Hade glömt hur kallt det kan vara att jobba i gallerior på vintern. Tur att jag är på City imorn så jag hinner värma upp mig inför helgen.

Gjorde en väldans god vegetarisk köttfärssås ikväll. Kanske inte ska kalla det köttfärssås när det inte är kött i men ähh! Jag kan ju berätta, om jag inte skrivit det tidigare, att sedan en tid tillbaka är jag halv/ fejk vegetarian. Det innebär att jag inte köper kött men är det nån som bjuder så går bra. Konstigt? Ähh!

Ikväll avslutar Edward Scissorhands.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jajemensan, tänkte börja bygga upp min försvagade kropp nere i Sunne så att jag är pepp på gymkort när jag kommer tillbaka till Umeå :) Är du imponerad?

2008-12-17 @ 23:10:49
URL: http://hannaselinder.blogg.se/
Postat av: ? :-)

Är du säker att det inte är vegan du är? ;-) Jag menar för Ume var/är väl deras högborg. Forrest = Ja!, Edward = Nja? (avslöjade jag mitt kön nu? haha). Burton kan bättre. Se Big Fish istället, suveränt otroligt bra. Enligt mig då, vill säga. Listat ut vem jag är nu? Det borde du kunna, tjoflöjt ;-)



2008-12-18 @ 14:39:14
Postat av: emma

det var länge sedan jag listade ut....haha

2008-12-18 @ 16:53:14
Postat av: Hanna

Vi ska köra så hårt på juldagen så ingen kommer att kunna stå på benen den 27:e! Nu jävlar ska dom få smaka!

2008-12-18 @ 19:18:29
URL: http://hannaselinder.blogg.se/
Postat av: eRki

Snart ses vi :)

2008-12-19 @ 12:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0