Get a room


En massa dagar senare har jag mest jobbat och tränat. Och det känns inte som fy skam, men dagar går så fort när man har fullt upp. Därför tyckte jag att på min sista lediga dag innan jul var värd en riktig slappardag. Men den här söndag försvann den med. Lite vila var välbehövlig efter en sen lördagskväll, som började med mat, mys och julklappar på jobbet vidare mot drinkar och dans på rex därefter hamburgare och skratt på max och avslutning med fyra pers och två katter i en etta.
Väldigt trevligt med besök av Lars och Gabriel men nästa gång har jag förhoppningsvis lite större. För nu kunde jag bara erbjuda en kort soffa och en thaikudde som säng. Gabriels allergi mot katter kan jag tyvärr inte göra något åt. Men jag sa åt pojkarna att dög det inte kunde de ju ta in på hotell, men det verkade duga, men så kanske det är så att dom inte är så särskilt kräsna. För vi är nog alla tre vana vid "värre".

Kommentarer
Postat av: Lala

Jag ska kolla om jag har några Marian keyes böcker, har rensat lite så jag minns ej;) Har börjat läsa Unni Lindells böcker som du kom med - shit vad BRA de är!!!!:)



Vi ses ju om två veckor hur som helst - eller hur?:)

2008-12-09 @ 08:37:57
URL: http://lala81.blogg.se/
Postat av: eRki

Jo, det kan jag göra. Kan du inte skicka den till mig nån dag? har ju inte den på denna dator. Puss

2008-12-09 @ 16:27:52
Postat av: Hanna

Hej Emsan! Jag ville bara säga att jag tänker på dig nu när du jobbar halverst ihjäl dig, och att du hemskt gärna får höra av dig om du vill hänga med mig någon kväll när du är ledig. Puss o kram

2008-12-09 @ 22:03:58
URL: http://hannaselinder.blogg.se/
Postat av: AW

Black&White-partaj? Va skoj! På nyår alltså? Ja, jag hade kul förra nyår oxå. Ska bli intressant att se var det bär av i år... =)

2008-12-09 @ 22:25:19
URL: http://coolastebrudnistan.blogg.se/
Postat av: Lala

Japp, han är min. minminmin:D

2008-12-10 @ 19:28:07
URL: http://lala81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0