Vilka är på?


Längtar till jul nu. Inte efter maten eller alla förlegade traditioner som vi som tur mest skippar i min familj. Jag längtar till Hoting och alla kompisar som jag ska få leka med. Förresten vilka är sugna på att hänga med mig och Hanna S på juldagen? Finns bara en regel och det är att man måste dissa Strömsund.

I helgen har jag jobbat både lördag och söndag, gick fint. Igårkväll umgicks jag med Lina och Frida och nu ikväll blev det morfar som hade äran att få besök. Av 16 dagar är det nu bara 9 dagar kvar innan jag får vila. Ge gärna förslag på vad ni vill göra på juldagen om vi ska leka och snälla nån kan väl svara så det ser ut som att jag har några kompisar iallafall...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Bra initiativ där Emma! Jag hade nog aldrig idts (idits, idats?) ta tag i det :) Kom igen nu party people. Skriv upp er på gästlistan innan det blir fullt! ...Haha..

2008-12-14 @ 23:14:28
URL: http://hannaselinder.blogg.se/
Postat av: Emma-Lisa

Härligt Emma! Innebär det att det fortfarande händer grejjer annandagen?

2008-12-15 @ 07:15:20
URL: http://emmalisa.blogg.se/
Postat av: AW

Ja, jag kommer ju inte va i Hoting men dissar Strömsund likväl. Men här har du en kompis iaf! =)

Imorrnkväll ska Sandra assistera mig i utväxt-färgning då jag, som du ju tyvärr fick erfara, inte har råd att kömma till dig å få proffsbehandling. Vi får hålla tummarna för att det går bra! :S

Börjar fundera om det inte skulle va enklast att köra svart i fortsättningen. Det är ju en utväxt man alltid kan hantera själv. hehe...eller så rakar jag av mig rubbet och börjar om från scratch!

Nåväl...

Take care gumman! Kram

2008-12-15 @ 15:05:54
URL: http://coolastebrudnistan.blogg.se/
Postat av: Karin

Kom till Villis!

2008-12-16 @ 11:41:18
Postat av: Ellet

de blir vilhelmina för mig. ja ska hänga me kaka o jocke o elmer. fast elmer ska nog inte på hotellet!

2008-12-18 @ 12:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0