Aj, det gjorde ont!


Ikväll började jag läsa Mia Törnbloms bok "Mera självkänsla", som jag fick på köpet av en tidning. Det var perfekt eftersom jag länge har velat läsa hennes böcker. Men redan de första raderna fick mig att lägga ifrån mig den igen. Jag känner mig inte riktigt redo för den idag, kanske imorgon. Jag insåg att jag, trots att jag hela mitt liv haft känslan av att  "jag kan göra och bli precis vad som helst", aldrig hade kunnat säga till mig själv, eller ännu mindre känna, att "jag duger precis som jag är".  Det var som om jag själv hade skrivit det.

Kommentarer
Postat av: Karin

Du duger precis som du är Emmis! För du är bäst! Är det bra på nya jobbet? Kraam

2008-08-01 @ 09:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0