Jag har paxat Ivar Ericssons, Erikssons på Näset, vita huset mitt emot Björns och det där den sura tanten bor.


Ellet skrattade åt mig igår. Jag frågade henne vilket hus i Hoting, hon skulle bo i när hon flyttade tillbaka. Som sagt gravade hon först sen sa hon -men alltså jag tror inte jag kommer flytta tillbaka Emma. Usch, en pil i hjärtat. Jag var helt hundra på att hon iaf skulle finnas här när jag kommer tillbaka. För det är ju det jag vill. Sluta cirkeln. Mitt hem nu är bara för stunden, men Hoting är föralltid, så är det bara. Ellet får skratta men jag lovar att hon kommer vara den första jag möter när jag kommer med flyttlasset. Så är det bara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja alltså jag kommer möta dig med flyttlasset det tror jag helt klart! jag kommer ju bo i en hydda på din gård så vi kan fara ut o springa o gå morgonproms för resten av våra liv! =)sen sa ja faktiskt att jag gärna tar min pappas hus isf oxå.

2008-07-18 @ 00:11:13
Postat av: Ellet

Ja alltså jag kommer möta dig med flyttlasset det tror jag helt klart! jag kommer ju bo i en hydda på din gård så vi kan fara ut o springa o gå morgonproms för resten av våra liv! =)sen sa ja faktiskt att jag gärna tar min pappas hus isf oxå.

2008-07-18 @ 00:11:37
Postat av: Plingan

Givetvis är det Hoting man håller kärast i sitt hjärta. Jag kommer att vara den andra personen du möter när du kommer med ditt flyttlass :)

2008-07-18 @ 20:33:29
Postat av: Lala Bing

jag paxar det vita fina huset på lillgatan, bredvid där svempa bodde. fast jag vill flytta det nån annanstans...

2008-07-19 @ 14:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0