Kalas


Alltså att jag och Ellet bara sådär lyckades med att göra en sån bra kalastårta är ju inte så konstigt. Att vi dessutom lyckades skämma ut oss en del under förmiddagen är inte heller så konstigt. Såhär var det, vi bestämde oss för att paddla lite kanot medan katterna och Tobias luftades på Texas. Ute på sjön fick vi syn på ett hus som vi konstigt nog aldrig lagt märke till och vi bestämmer oss självklart för att undersöka det närmare eftersom det verkar stå tomt. Väl där börjar vi gå upp mot huset och Linnea leker fotograf då vi upptäcker att ett fönster är öppen, oops dags att dra tänker vi och vänder tillbaka. Men i samma stund kommer en tjej och hennes unge i båt och de är såkart deras hus. Jag snackade som tusan bara för att det inte skulle märkas hus pinsamt det var och hon tyckte vi nog var rätt skumma. Jag förstår henne. Jag skulle nog också tyckt att vi var skumma.

Kommentarer
Postat av: Ellet

Det va nog inte så pinsamt egentligen =) Kalastårtan va verkligen apgod alltså!!

2008-07-22 @ 10:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0