Mellansystern


Ännu en helg och måndag är till ända. Förutom hög puls, hjärtklappning och att jag haft svårt att andas har väl helgen varit ok. Men för en gång skull var det rätt skönt att få lämna Hoting och komma hem till mitt och de mina. Men mina två systrar Lala och Gika saknar jag så klart. Nästa hemfärd ska jag tillbringa tiden hemma hos Mam och Pap eventuellt ett undantag för lite häng med Ellet.

Jag har saknat min Ninja hemskt mycket. Tobias har lärt henne apportera medans jag varit borta, hon kan verkligen allt min flicka.

Kommentarer
Postat av: Erki

Jag saknar dig med.. Du är BÄST! :)

2008-07-08 @ 14:25:45
Postat av: Emma-Lisa

Var det hotingtravet i helgen? Well, well.. vist är det skön att komma hem till sin lilla by emellanåt, men jag håller med dig att man saknar ju sitt ibland. Kanske bra att få den distansen så att man lär sig uppskatta det man har.. haha, herregud va jag babblar trams, hoppas att allt är strålande, emmagumman! Kram

2008-07-09 @ 10:37:18
URL: http://emmalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0