Nästan som semester


Vilken trevlig onsdag. Jobbade över till åtta och mötte därefter upp Emma, Eve, Lena och Rebecca för en sen middag. Njöt av trevligt sällskap, god mat och ett glas vin.  Ännu bättre blir det att jag är ledig imorn. En torsdag, ovanligt men ack så skönt! Sen är det ju sagt att det ska bli kanon väder imorn och det låter ju inte alls fel. Det känns som om det är på tiden. Erika skvallrade att Elvis var på plats i Hoting och det är banne mig ett tydligt tecken på att det är sommar. Trav i helgen? Jag är på.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men Emma! Nu blir jag lite upprörd. Du var hemma helgen innan jag var hemma, och nu ska du hem på travet, helgen EFTER att jag vart hemma. Vad ska det här betyda? Jag vill ju leka med dig....Vi får ta igen förlorade helger och lekar i höst i Umeå :) Pussen och kramen!

2008-07-03 @ 00:36:44
URL: http://hannaselinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0