Tjejkväll


Ibland blir jag så arg. Som sånna gånger man har jävligt trevligt med jävligt trevliga tjejer men så lyckas man få magknip. Helsike vad kul det var igår, men helsike vad ont jag hade i magen. Det enda som är bra med det är att jag är desto piggare idag, eftersom jag inte kunde dricka lika mycket igår. En annan sak jag blir arg på är äckliga fula fulla killar som mejar ner en och trycker upp armen i näsan på en bara för att komma fram.

Tro inte att jag är arg på riktigt för jag är glad. Jätte glad över att igår var en trevlig dag och tjejkväll, över att jag ska på loppis snart, över att jag och Tobias ska till mitt Hoting igen och att jag har så många fina tjejer och killar som jag tycker så mycket om. 
 
Klicka f�r att st�nga bilden

Jag och Erika var lite farliga och lekte på spåret. Fy!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken härlig bild!

2008-07-20 @ 15:14:27
URL: http://hannaselinder.blogg.se/
Postat av: tiny

kung fu emma? ((:

2008-07-20 @ 22:19:36
URL: http://tinys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0