Äntligen


Förra veckan hittade jag den sötaste katten och jag trodde den skulle bli min. Snacka om besvikelse när den helt plötsligt redan var tingad. Men nu har jag hittat en underbar kattunge som är hälften ragdoll och hälften europe. Har varit helt inne på att skaffa en bruntabby eller grårandig katt men den här är svart. Enligt sin ägare är den jätte mysig och social, det är ju mycket viktigare än hur den är mönstrad. Åh, vad jag hoppas att vi kommer överens, för jag vill ha en katt nu på momangen helst. Fast jag är lite rädd att jag kommer bli en galen kattkvinna och bara skaffa fler och fler när jag väl satt igång.
 Hund eller katt vad väljer ni mina vänner?

Kommentarer
Postat av: tiny

Jag älskar både katter och hundar. Men måste jag välja så får det nog bli hund. (:

2008-06-26 @ 20:15:00
URL: http://tinys.blogg.se/
Postat av: Lala

när man är en någolunda busy woman, som vi är;), så passar katt bäst. de klarar sig själv och man måste inte gå ut med dem kl 5 på morgonen i -24graders kyla. katter är perfekt självständiga

2008-06-27 @ 13:55:11
Postat av: Karin

Jag väljer hund, är lite skraj för katter. Så oberäknelig.

2008-06-27 @ 23:28:19
Postat av: Emma-Lisa

Du vet nog redan mitt svar :)

2008-06-30 @ 09:23:40
URL: http://emmalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0