Ego


Ibland blir det inte som man tänkt sig fast mycket bättre. Hårdrockskonsert blev folkets hus i Robertsfors. Hamnade först på fest hos Karlsson där större delen av folket  för mig var okända, väldigt trevliga dock. Men eftersom jobbet medför att jag pratar väldigt mycket med väldigt mycket människor hela dagarna, så blir det ibland för jobbigt att fortsätta vara social på samma vis på fritiden. Därför letade jag upp Camilla och hennes tjejer där jag kände mig mer bekväm. Hipp som happ så var vi på väg mot Robertsfors på brukets dag. Ja och där var det väl som Tommy skulle ha sagt: som hemma fast annorlunda.

Söndagen har passerat ganska obemärkt förutom att jag äntligen fick träffa min Lotta under en långpromenad. Just nu håller jag tummarna för att Hoppan kan slingra sig ur att jobba torsdag natt så han och Erika hinner hem till midsommar. Min andra önskan är att morfar återfår sina krafter. Annars kanske hans mardröm slår in. Jag vet vad det är, kanske alla andra har glömt.


Kommentarer
Postat av: tiny

gud va söt du är. (:

2008-06-15 @ 23:31:41
URL: http://tinys.blogg.se/
Postat av: Lala Bing

Finaste Emman!! Big time. Jag vet oxå vad Hs mardröm är, whoohahahahaa. OCH: Varför ska de ens bo där??? när det verkar så piiiip svårt att ta sig hem därifrån?!?!??

2008-06-16 @ 11:26:40
Postat av: Erki

Du är lovely! <3

2008-06-16 @ 18:23:57
Postat av: Emma-Lisa

Åh va fin du är Emma!!!

2008-06-17 @ 22:39:19
URL: http://emmalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0