Hjärnsläpp


Bodybalance stod på schemat ikväll. Underbar träning tycker jag det är och det bästa är att det blir bara bättre och bättre för varje gång. Till hösten blir det helt klart en pilateskurs.

Efter passet vandrar jag hemåt och mitt i Gammliabacken tar det tvärtstopp. Andan går ur mig och jag blir nästan rädd för mig själv. Jag minns inte.
Såhär var det: Min sista kund idag var nämligen en tonårstjej vars mamma, som skulle betala, gick på stan medan jag klippte dottern. Eftersom jag blev färdigt innan mamman kom tillbaka sa jag åt tjejen att sitta ner och vänta. Men nu till det sjuka. Där i backen kommer jag på att jag tog fasen aldrig betalt. Det känns som om jag fått en blackout. Jag minns att hon satt där och att jag städade undan och sen gick jag utan nån som helst tanke på att dom inte betalt. Men jag såg aldrig att mamman kom tillbaka och dottern satt inte där när jag gick. Helt sjuk känsla över hur jag kunnat glömma nått sånt för att det sedan ska komma överrumplande några timmar senare.
Men som tur var pratade jag nyss med Gina och hon berättade att Maggie tagit betalt medan jag hjälpte en kille att välja vax. Väldigt konstigt att jag inte reagerade över att detta skedde då salongen inte är så stor. Det känns iaf skönt att jag inte helt fått hjärnsläpp. Bara lite lagomt.


Kommentarer
Postat av: Lala

hahahaha, Emma. Sånt där är läskigt. man tror man börjar bli knäpp(are) i skallen!

2008-06-04 @ 21:01:18
Postat av: Karin

Det är så jäkla läskigt när man konmmer på saker sådär. Jag brukar komma på det just när jag ska sommna.

2008-06-05 @ 10:56:47
Postat av: Lala

emma, wonderful! IDAG fick jag ett vykort av dig:) Tänkte, whaaaat...vilken Emma är i Vietnam nu? Men när jag såg att det stod "Hej lala Bing" så fanns det ju bara en Emma det kunde vaaaa;-)

2008-06-05 @ 18:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0