Värt


Tidiga mornar är fantastiska. Fast jag behöver oftast en andledning för att kliva upp tidigare än jag behöver. Idag stod möte kl. 08.00 på schemat därefter blev det träning.  Därefter hem tvätta, städa som ett tok, fixa lunch/middag, baka, fixa fixa. Ville överaska Tobias med ett vackert hem, färdig mat och efterätt när han kom hem från tentan, vilket han nyss gjorde. Men tydligen hade det inte gått så bra för honom. Och tyvärr märkte han inte av min ansträngning innan han gick ut igen för att rensa skallen. Hoppas den rensas rejält.

Helgen tillbringades i morfar och  mormors hus med lillasyster. Vi sprang på stan, åt mjukglass, solade på gården, klippte gräs, fixade hennes hår, gick på bio och hamnade på invigningsvernisage. Väldigt trevligt förutom huvudvärken som kommer allt för ofta nu för tiden. Lördagskvällen avslutades med dunkade skalle, söndagen startades även så och imorse kändes det inte heller helt bra men jag har haft så fullt upp sen dess att jag inte haft tid och känna efter.

Längtar hem till Hoting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0