Jävligt konstigt...


så känns det att vara hemma igen.
Skulle lika gärna kunnat vara igår jag åkte samtidigt som det kunde ha varit flera år sedan. Tidsuppfattningen är inte den bästa eftersom man varit så oberoende av klockan.
Just nu känns det svårt att förstå att jag nyss var där men nu är här, svårt att veta om jag är glad över att vara hemma eller bara vill tillbaka.
Ska försöka redovisa allt vi gjort när jag landat på riktigt, men sammanfattningsvis har det varit otroligt roligt och jag skulle kunna stanna mycket längre. Tror aldrig att jag varit så lugn i kropp och själ som jag varit under dessa veckor, underbar känsla. Hoppas det håller  i sig.
Fast jag är iof redan stressad över att börja jobba på tisdag. Ska lägga ner det och bara leva livet...Nån som vill försörja mig?

image29

Badpojkar, Koh Phangan Thailand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0