Thailand


        
   
   
      
  

Ja vi försöker väl ta det från början. Resan var dryg som satan. Vi träffas upp på Arlanda, är jätte peppade. Alla var vid gott humör hela resan men 12 timmars väntetid i Peking är inte kul (oavsett hur mycket sprit man har) Vidare mot Bangkok, sex timmar till i väntan, därefter flyg till Ko samui och båt över till Koh Phangan, som är vår första anhalt. För där ska det nämligen vara fullmoon party några dagar senare och det är enligt T, F och J det som hägrar mest av allt på hela resan. Lite snopet för dem när partyt blir inställt. 

Trots grabbarnas besvikelse drar vi vidare till underbara Bottle Beach, där vi bor i super mysiga bungalows, med stranden precis utanför dörren.  Men tydligen kan få för mycker lugn (vad hände?) så vidare till Ko tao. Där vi möter upp min Älskade Hanna och Söta Emelie. Jag Hanna, Tommy och Freddy ägnar fyra dagar i skolbänken och under vattenytan. Kvällarna tillbringas på Tatuerings studio(alla utom jag och Johnny gör tatuering där, vi vill ju inte vara som alla andra) Jätte kul att ta dykcert, men dagarna går fort och en vecka har sprungit iväg och det är dags att hinna upp Johnny och Ketty som lämnat oss. Träffar upp med dem nån dag i Cha am innan vi tillsammans åker till Bangkok, där de lämnar oss för Sverige och Bästa Lotta lämnar Sverige för Thailand men följer med oss vidare mot Kambodja...

        Eftersom jag är fotograf så är det grabbarna grus som fått vara motiv, men det är nog lika bra det för mitt fejk smile fick inte höga betyg av tjocka molnet...haha... Vem tjocka molnet är får ni lista ut själva.

Kommentarer
Postat av: Erki

Haha, vilket roligt kort på grabbarna. Vad är det för t-shirt dom har på sig? :)
Du är så fin på kortet där du är själv! :)

Yihooo, en hoting tatto.. HEHE

2008-04-05 @ 08:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0