Det är över nu.


Helgen passerar lika fort varje gång. Lördagen bjöd på en dag på stan i sällskap av mig själv. På kvällen fick jag främmande av tre fina flickor. Det bjöds på vin och lite smått och gott på terrängvägen innan vi traskade ner på stan och hängde en stund på O´learys uteservering. Därefter blev det till att traska uppför backen till Berghem igen. Älskar Berghem, men berget skulle jag kunna vara utan.

Roligast: Att vi sprang på Alex Schulman och pinsamt nog var jag helt till mig över detta hela kvällen. Jätte roligt att höra ifrån Johannes S igår också, det var länge sedan.

Idag lyckades jag släppa med mig Camilla B på bildmuseet, men det dröjer nog till nästa gång. Hon måste nog få mogna lite till. En hälsning till Camilla N som gjorde mig så stolt när hon klarade gesället idag: Du är alltid Lillen för mig men idag är du fasen störst. Njut!

Sista söndagstimmarna ska tillbringas utomhus och sedan i soffan med mycket snask som jag ska svettas bort på måndag.


Kommentarer
Postat av: Emma-Lisa

Va fränt att du skulle springa på honom! Hoppas att du får en underbar måndag, Emma! SKöt om dig

2008-05-12 @ 09:02:52
URL: http://emmalisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0