Utmanad


Här är reglerna:
1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta sju sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.


Emmalisa


Som tidigare nämt är jag huvudperson i min drama/komedi/skräckis/action rulle. Dessutom spelas det ofta skön filmmusik för att förstärka scenerna. Min film har dock ingen titel än så förslag uppskattas.

Jag blandar emellanåt ihop drömmar och verklighet, vilket har gjort att omedvetna lögner uppstått. Det är inte lätt när man drömmer så läskigt verkligt som jag

Jag tycker precis som Lotta på bråkmakar att jag kan nästan allting.

Jag blir äcklad och irriterad av perfekta Svenssons samtigt som jag kan längta efter att få bli en själv. Mest för att jag tror att man blir lugn, platt, och tråkigt och vid vissa tillfällen tilltalar det mig.

Jag är ofta Emma tvärtemot, mest för att vara just tvärtemot och för att skapa diskutioner. Det som är bra med detta är att det gör att jag har lätt för att se saker och ting ur olika perspektiv. Det dåliga är att ibland blir jag osäker på vad jag tycker och vad Emma tvärtemot tycker.

Jag har inget behov att lära känna nya människor utan är väldigt nöjd med de jag redan har. Allt utöver blir bonus.

Jag köpte "100 sätt att rädda världen" fördan och inbillar mig att den ska få mig att sluta snacka och börja handla. Jag talar gärna om för andra hur man ska rädda världen, men är egentligen för dålig på att leva upp till det själv.

Jag utmanar: Erika, Tina, Hanna, Karin, Ingela, Sandra och Tobias

Emma det dröjde ett tag men nu är det gjort, kram till dig!


Kommentarer
Postat av: bea

lite kul :P

2008-05-07 @ 22:10:12
URL: http://lillasnigeln.webblogg.se
Postat av: Emma-Lisa

TvärtemotEmma har jag så många sköna minnen av sedan högstadiet. Du tyckte oftast samma sak som mig och hanna, men det spelade ingen roll vad Oscar tyckte. Vad han än tyckte så tyckte du alltid tvärtemot :D
Det är underbart att du dagdrömmer, fortsätt med det! Det är bara trist med alla andra som ständigt lever i vardagens trista verklighet.

2008-05-07 @ 22:19:04
URL: http://emmalisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0