En bild på oss (mest mig)




Så väldigt typiskt av mig att ta upp så mycket plats. Jag vågar erkänna att det inte bara är på bild det är så. Det är så lätt att smutskasta mig själv och mina brister och att kritisera mig för att jag inte ändrat mig tidigare. För jag älskar Tobias så mycket att jag skulle göra det. Precis som jag tar för givet att mina föräldrar alltid älskar mig oavsett vad jag säger eller gör trodde jag att han skulle göra likdant. Så dumt. Ja, det är lättast att lägga all skuld på mig själv. Det borde jag nog inte egentligen, för vi var ju två. Trots att han sover bredvid mig så är det faktiskt så att min baby har lämnat mig. Så är det och bra blir det!





Kommentarer
Postat av: tiny

Men va sorgligt. ),:

2008-11-26 @ 23:16:02
URL: http://tinys.blogg.se/
Postat av: Anna

JAg trodde det var ett gemensamt beslut...?? Tack för att du kom igår!! Alltis lika kul att se dig. Boka in Hemavan nån helg sen också!! Pöss.

2008-11-27 @ 08:47:37
Postat av: AW

Det är trist att det inte funkar för er just nu. Men du ska inte lägga all skuld på dig själv. Det är nog nånting hos er båda som gör att det inte är lika 100 nu som det varit. Jag tror allting har en liten mening och när du minst anar det så mynnar det här beslutet ut i nånting som är 20 gånger bättre! Man ska aldrig säga aldrig och allt det där... ;) Sköt om dig sötis! Kramar

2008-11-27 @ 10:53:20
URL: http://coolastebrudnistan.blogg.se/
Postat av: Lala

Nääääää?!???? :´-( Emma och Tobbo!!! Vad tråkigt:( Jag hoppas allt blir jättebra ändå. Att allt löser sig till det bästa! Nu blev jag kesden i ögat. Tänker på dig! Love you!

2008-11-27 @ 15:15:40
URL: http://lala81.blogg.se/
Postat av: Ellet

Tror de blir bra de där faktiskt! man vet aldrig vad som finns runt nästa knut. dunk i hela katalogen kanske? kanske för tidigt o skämta? men ja gör ju sånt, de är ju min grej liksom. synd att inte jag är hemma i helgen :( men vi får träffas till jul!!!!!

2008-11-27 @ 20:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0