16 minus


Det var riktigt skönt att på min morgonpromenad känna kylan bita i kinderna. Efter att jag kollat läget på byn och konstaterat att allt var lugnt återvände jag hem för att ladda inför mitt skidköp. Ove på Ove´s sport i Rossön är fantastiskt duktig och nu är jag ett par skidor rikare och pappa några tusen fattigare (födelsedags present). Får dock inte provåka dem denna gång eftersom pappa fixade så vi fick hjälp med vallningen. Men det är ända lite för kallt att åka så det gör inget. Men snacka om att jag kommer åka bra framöver för att få vallat av en tvåfaldigt Vm mästares pappa, det är inte dåligt!


Har precis kommit hem från min favorit granne Gabriel och ska ta en duch och äta innan det blir pyjamasparty iTåsjön, med fina flickor och lite vin.


Kommentarer
Postat av: Lala

Kommer du och hälsar på mig och Nils snart?;)

2008-11-30 @ 17:58:19
URL: http://lala81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0