Nej tack, jag är vegetarian!


Jag gick ut och dansade i lördags, nykter. Det var underbart och väldigt eye-opening att vara vid sina sinnens fulla bruk bland alla fylllon. Att försöka dansa gick sådär. Att det var knökfullt på dansgolvet var väl en sak men alla sjukt kladdiga killar var en helt annan, inte alls okej. Jag blev helt bestört, är det så här illa jämt? Är allt taffsande, uppmärksamhetssökande och desperata blickar sådant som jag missar eller godtar när jag själv intagit alkohol? Usch, det äcklar mig. Tur att sällskapet av Lina, Frida och Anna var trevligt annars hade det inte varit värt att befinna sig mitt i köttmarknaden.

Kommentarer
Postat av: Emma-Lisa

Tack, så snällt av dig! Ja, jag är ju helsugen på overaallen jag med!

2008-11-10 @ 22:50:27
URL: http://emmalisa.blogg.se/
Postat av: Ellet

haha, ja du är värst av alla :P

2008-11-12 @ 19:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0