Enligt mig


Känner mig redo att åka tillbaka till Umeå efter en trevlig helg hemma. Igår kväll hemma hos Hanna var jätte mysig med vin, spel och trevligt sällskap. Gamla minnen blandade med nya. Det är verkligen så tryggt med barndomsvänner. Jag är så glad att jag kommer där jag kommer ifrån. För jag tycker att vi fått en extra stark grund att stå på, tillsammans Jag vet att det är förutfattade meningar, men barn uppvuxna i stan är inte av samma virke.

Idag var det skyltsöndag, jag och Gabbo drog en runda runt byn. Tyvärr är ju inte julskyltningen vad den brukar. Det är tråkigt att i takt med att vi själva blir äldre så krymper allt annat. Men det ingav lite julkänsla att vandra runt på byn medans snön föll. Annars har kvällens roligaste varit att min matkräsna lillebror inte märkte att jag använde mig av quorn istället för kött i maten ikväll, är tok sugen på att berätta det, men jag tror att han ska få vara lyckligt ovetande.

Den 28 januari till den 26 februari. En månad i sol. Resan är bokad. Jag är nöjd.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag kommer att sakna dig när du är borta.

2008-11-30 @ 23:24:41
URL: http://hannaselinder.blogg.se/
Postat av: Emma-Lisa

Sv: Jag fick en kallelse, men det är inte obligatoriskt - utan struntar man i att komma så händer inget - du får heller ingen påminnelse om att komma. Själva undersökningen tog inte mer än 30 sek att göra.

Tack förresten för i helgen - du är en sån toppentjej, Emma! Låt ingen påstå ngt annat ;) Krama om

2008-12-01 @ 17:51:20
URL: http://emmalisa.blogg.se/
Postat av: Annamontana

Hej min vän! Verkar som om helgen varit bra. Nice!! Jag har utmanat dig på min blogg. STOR krma

2008-12-01 @ 20:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0