Valuta för pengarna


Idag traskade jag ner på stan för att införskaffa mig en febertermometer. Valde en sån där som trycks in i pannan. Är inte säker på att en termometer var ett så bra köp. Jag provade den och fick bekräftat att precis som jag trodde hade jag feber. Med det hade jag ju mer eller mindre räknat ut själv med tanke på att jag kände mig rätt risig. Men förut kunde jag välja, att skita i att jag är sjuk, eftersom jag inte var säker. Nu var det bara att avboka kunder och gå hem och dra nått gammal över mig (typ täcket som jag svettat in under natten) och njuta av min nya termometer, genom att ta tempen var tionde minut. Så jävla kul man kan ha!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Har du inte någon spännande bok att njuta av nu när du är krasslig? Rolig grej det där med pocketutbytet, jag skickade vidare. Krya på dig. Kram

2008-10-08 @ 10:30:34
Postat av: Emma-Lisa

Det är vuxet Emma! Jag känner nu att jag också ska gå och köpa mig en termometer. Krya på dig lilla söta

2008-10-08 @ 10:32:56
URL: http://emmalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0