Världens bästa syster


Har haft en jätte avslappnad helg hemma. Ninja däremot har haft fullt upp och nu ligger hon däckad i soffan. Min söta. Apropå söt, träffade Nova i lördags och det bådar gott för henne.

Helgens bästa: Lördags kvällens lekstund. Jag, Olivia, Emilia, Sofie och Tobias (!) körde dunkkurragömma i mörkret. Sen gick vi och köpte karra och hyrde "Horton".

Ibland är vi så lika jag och min syster men ibland lika olika. När vi imorse uppvaktade Sofie på hennes 12 års dag så vägrade hon öppna sina paket. Hon ville istället hör och häpna, vänta tills kvällen. Jag blev helt förtvivlad. Jag som brukar öppna mina kvällen innan. Men allt löste sig, mamma och jag tvingade henne att öppna tre paket, stackars barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0