Stockholm dag 2







Dagen började med hotellfrukost och att de två hjältarna Frida och Rebecka mötte upp resten av gänget. Därefter föredrag av Cay Bond, som jag visserligen inte tyckte var dålig men en aningen oproffisonelt. Renata Chlumska däremot var fantastisk. Och det var även Henrik Schyffert, trots att jag hade lite svårt att koncentrera mig på annat än hans bröstvårtor.

På kvällen var vi på Sturecompagniet för att först se Shan Atci och sen en hårvisning, som var så mycket bättre än fredagens visning, tyvärr lyckades jag inte ta så många bra bilder.

Denna kväll slutade inte lika tidigt som fredagen och jag var väl en av dom som var "värst" men det var förbannat roligt. Nästan lika roligt var det dagen efter.  Speciellt när jag upptäckte att leg och kontokort var borta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0