M O M


Äntligen fick jag träffa min älskade morfar och mormor igen. När tiden inte räcker till är det tyvärr dom som man håller kärast som blir lidande, varför är det så? 
Det är som en liten show varje gång man är hos M och M. Morfar och mormor förstår inte riktigt att det är dem som är huvudpersonerna. Speciellt morfar är fantastisk rolig ibland. Jag försöker hålla mig för skratt, eftersom allt roligt han kommer på inte alltid är menat roligt, men som tur är har han lätt att skratta åt sig själv. Jag önskar att alla människor skulle få ha min morfar i sina liv, många skulle säkert vara mycket lyckligare då. Jag vet att jag är det!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh Emma. Jag saknade dig ikväll, och jag längtar verkligen tills imorgon då det är dags för lite häng. Jag känner på mig att du kommer att lysa upp min dag :)

2008-10-16 @ 00:44:20
URL: http://hannaselinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0