Höstmånadens första söndag





Se vilken fin present Linnea kom med! Den är vacker och det passar mig. Jag bjöd på ohembakta bullar. Är man en upptagen citychick så kan det inte hjälpas, det blir så ibland.
 Senare mötte jag upp Lina för att se lite innebandy. Tyvärr spelade inte den största stjärnan, Rebban. Frida blev utsedd till "matchens spelare" av mig!

Förhoppningar om morgondagen: 1. Att det soliga vädret håller i sig 2. Att det är ett bra body balance pass 3. Att jag får en tid för ansiktbehandling 4. Att jag hinner och fyndar lite andra hand.


Kommentarer
Postat av: T

Otroligt tjusig kopp du fick i present. Men bilderna är nästan ännu tjusigare.

2008-09-08 @ 15:44:08
Postat av: Ellet

jo den va riktigt fin =)

2008-09-08 @ 17:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0