Hjärnstress?


Alltså det verkar inte bättre än att ålder börjar ta ut sin rätt. Att jag faktiskt blivit ett år äldre börjar visa sig i form av minnesförvirring.

Jag jobbade på strömpilen idag, fixade mammas hår och åt middag uppe på Ersboda. Senare på kvällen ringer jag Tobias och frågar om han har bilen och får till svar -Men nä Emma, den tog ju du imorse.

Jag tog alltså bilen imorse men glömde att köra hem den. Det är sjukt, fullkomligt sjukt. Det är nästan så jag blir rädd för mig själv.  Hur ska detta sluta? Vad händer nästa år när jag blir 23+1?

Kommentarer
Postat av: Emma-Lisa

Haha, dte är det gulligaste jag hört på länge!

2008-09-13 @ 23:08:22
URL: http://emmalisa.blogg.se/
Postat av: Ingela

Jadu Emma, det känns lite bättre nu när jag vet att jag inte är ensam. De senaste dagarna har varit skrämmande. Har 3 kvällar i rad glömt att låsa kassaskåpet på jobbet där jag låser in pengarna. I fredags fick jag panik när jag trodde att jag tappat min mobil, men den låg i mitt skåp i omklädningsrummet. Igår när Leffe skulle åka på jobbet hade han tappat sin korthållare med sitt bankkort och körkort m.m. Han hade lagt den på bordet men där låg den inte, han rusade till och med ner i tvättstugan för att leta. När han sen frågade om han fick låna pengar av mig så hittade jag hans korthållare i min väska. Förmodligen trodde jag att det var min och hade lagt den där i fredags. Men det var ingenting jag kom ihåg, kände mig som en kleptoman :( Vad ska vi göra?

2008-09-14 @ 09:52:18
Postat av: Anna

Hahaha! tänk då på mig som är 5 år äldre än dig...

2008-09-14 @ 10:04:40
Postat av: Lala

hahahhaa, klockrent! men fan vad jobbigt sen att måsta åka och hämta den;)

2008-09-15 @ 20:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0