Inget "ingenting" idag heller...


När man är göralös vid två på dagen, för att man redan gjort allt man ska och lite till, så tycker jag att man ska försöka njuta lite av sitt verk och sätta sig ner. Idag är jag "man" och jag följer inte mina egna råd.

Jag började tidigt med att tvätta, städa vinden, städa lägenheten, åka skidor, äta lunch, handla och träna( allt innan kl. två) Men jag var ändå inte nöjd. Jag ville göra mer men kom inte på vad. Så medans jag funderade på vad jag skulle göra hann jag fixa med katterna, promenerade med katterna, rensa i skåp , göra pizza, ta ett bad, fixa naglarna, försöka hitta en kompis, hyra tre filmer, se en film och nu sitter jag vid datorn. Å fortfarande känns det som om jag inte gjort ett skit idag.

Ibland vet jag inte om det lugn jag åker runt jorden för att finna verkligen är min grej. Är jag lugn eller är jag fart?

Kommentarer
Postat av: tina

Åka skidor? q: Här är det vår.. var in en tjej på rusta idag med superkorta shorts som slutade neranför rumpan och ett linne. q: Lite tidigt kanske. haha.



Hoppas du får en glad påsk! Kram

2009-04-10 @ 22:40:22
URL: http://tinys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0