I love horses


Black Beauty, Svarta Hingsten, T-max. Stora, super snabba hästar som var min högsta dröm att få rida. I allafall när jag var mindre och tillbringade en termin på ridskola. Men liten som jag var då och fortfarande är så fick jag alltid nöja mig med Norpan, en liten fånig fjording. Snacka om besvikelse + att det var förbannat kallt på vintern, detta gjorde att mitt intresse för hästar svallnade ganska fort.
Å nu ikväll har jag ridit igen, med Carro och Värje. Det var hur roligt som helst och jag vill rida mer! Och klappa och borsta. Pappa jag vill ha en häst, NU!

Men först måste jag nog bli bättre på att ta hand om mina katter för Lilla Fu är enligt vetrinären överviktig. Altså jag trodde ju bara att hon hade mycket skin och päls, men nu när hon är rakad på magen ser man ju att hon har värsta magen. Nu är det light som gäller.

Ledig imorgon, känns bra, fast som vanligt blir jag lite stressad, vad ska ju fylla dagen med, hur bra ska jag vara, måste uträtta underverk. Samtidigt som jag skulle vilja göra ingenting. Men det kommer ju inte att hända men jag ska försöka ha en ganska lugn och skön dag.

Förresten, vad roligt vi hade på jobbet idag!

Kommentarer
Postat av: Ellet

jag tänkte faktiskt på att fu va lite tjock.. jag har som oxå varit intresserad av att börja rida men de va så krångligt att ta sig till ridskolan i luleå :( fast jag skulle nog vilja ha en häst modell mindre :P

2009-04-09 @ 22:58:15
Postat av: Hanna

ÅH NORPAN! Jag gillade henne. Fast henne fick Angelica alltid rida på, jag fick rida på en häst som hette Cilla tror jag. Hon var dumsnäll. Hon gick bara efter de andra hästarna hela tiden, sket fullständigt i vad jag ville göra.

2009-04-10 @ 00:38:57
URL: http://hannaselinder.blogg.se/
Postat av: H som i ......

Så, nu har jag hittat in hit. Trevlig liten blogg du har M. I brist på bättre att skriva så får det bli att lite tjocka katter är coola. Finns flera sköna sådana i Aristocats som är balla. Så låt katten fortsätta äta du....

2009-04-10 @ 22:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0