Ingen kofta bara grönsaker


Idag har jag varit spontan. Och detta får jag tacka H för. Det var väldigt trevligt att bli utbjuden på middag ( blev Costas och grekiskt) speciellt när jag dessutom får frångå mitt annars planerade schema. Vi pratade ditten och datten och lite Hoting så nu längtar jag ju ännu mer hem. Men idag öppnade jag upp min måndag för jobb så nu är det kört, det blir för fasen Umeå i Påsk, hur ska detta gå?



Hittade en bild på Tina med vårt ressällskap på flyget mot Sverige, detta var innan vi ens hade lyft...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det kommer att gå alldeles utmärkt! Jag är ju också i Umeå hela påsken ju :)

2009-04-09 @ 00:06:18
URL: http://hannaselinder.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha...skulle satsa på att ha är flygrädd och proppat i sig en del sömntbletter!



Ja, jag kände att det kunde vara lika bra att vara ärlig och öppen om saken. Det känns mycket bättre så. =)



Påsk. Ska till t-sjö idag och jobba på skåpet som ska målas om. Vet inte om nån fest eller dyligt i helgen, så jag har inget planerat.

Du då? Som är fast här i umeå och allt...hehe

Kram

2009-04-09 @ 10:23:45
Postat av: Anna

Det var ju jag då som skrev här ovanför dårå.. =)

Kram

2009-04-09 @ 10:25:25
URL: http://coolastebrudnistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0