Morgonpromenad och styrka


Jag tror inte ni vill ha mitt skrytmaraton. Därför har jag varit tyst ett tag. Men jag kan lite kort meddela att jag varit jävligt bra, mycket skidor, mycket promenad och mycket träning.

Annars så blir jag less på att det ska vara så mycket fix innan nått blir klart. Snacka om att en ny lägenhet innebär att testa sitt tålamod. Ett tålamod som jag genom tidigare erfarenheter vet inte har några vidare förutsättningar. Helst vill jag att allt ska vara perfekt innan jag ens börjat. Största andledningen till att jag har så bråttom är att det är jobbigt att ha allt i huvudet.

Ikväll kommer Mammi och jag ber till de goda att tapeterna också kommer att vara på plats i Umeå. Jag ber även för att jag ska lyckas hålla mitt humör uppe hela helgen. Det är det där med tålamod igen. Och mammor.

Kommentarer
Postat av: AW

hehe..jag tror det kommer att gå bra det där, bara tapeterna har kommit så. Men annars finns det ju en del underarbete att lattja med innan tapeterna ska upp oxå. Det kanske tar tid, men det får det ju vara värt när det blir så jävla bra sen! =)

Lycka till! Kram

2009-04-17 @ 09:08:58
URL: http://coolastebrudnistan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hojta om du behöver ett par extra händer! (eller om du bara behöver en paus från tapeter, tålamod och mammor) :)

2009-04-17 @ 10:05:28
URL: http://hannaselinder.blogg.se/
Postat av: Emma-Lisa

Du är utmanad ^^

2009-04-17 @ 12:04:45
URL: http://emmalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0