Så close men inte nära


Om jag ändå vore: en människa som ägde ett stort tålamod och lugn.Om jag ändå kunde: leva med att saker inte sker på stört. Om jag kunde känna: att man dör inte av att vänta mer än en dag. Men jag är inte ens i närheten av att vara den människa jag önskar. Just nu känns det som om att jag inte kommer leva imorgon. Även om det känns, så vet jag att man inte dör av väntan. Därför åker jag till Hoting imorgon. Det kan bli fint!

Det är skitsnack det där med den som väntar på nått gott...


Kommentarer
Postat av: Ellet

Haha! tålamod emma, tålamod :) jag kan lära dig tålamod.. lev 24 år me helle så ska du se att det ordnar sig :)

2009-08-07 @ 14:00:29
Postat av: Anonym

välkommen till hoting emma, kör lugnt, vi åker nog till jönköping till veckan på en semestertripp o hämtar även robban. som ska vidare till sandra . kram

2009-08-07 @ 17:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0