Starkt jobbat...


Två helger lyckades jag hålla mig nykter. 21 dagar och en halv kväll. För jag höll mig faktiskt i fin form ganska länge i lördags. Men helt plötsligt bestämde jag mig för att komma ikapp resten av festen och vaknade upp i söndags utan att veta hur jag lyckats ta mig hem. Min hjärna stänger alltid av sig när den vet att den snart ska få vila. Ganska otrevligt men jag är så van vid att minnas hela kvällen förutom just hemfärden och att jag gått och lagt mig. Det var iallafall värt huvudvärken som söndag erbjöd, för det var en galet rolig fest. Och bäst av allt är att helgens sällskap inte har något emot att jag blir Vilda, tvärtom faktiskt.

Idag har jag haft turen att vara med T, Morfar och Mormor, Helle Pelle och Lotta. Jag har det ganska bra ändå.


Kommentarer
Postat av: ellet

ja de ar fan starkt jobbat! ja tror jag har druckit varje dag sen jag kom hit! anda kanner jag mig sa javla nyttig i jamforelse for alla har roker pa hela tiden utom emil o jag, typ trakmansarna tycker dom sakert att vi ar. har ska man inte dricka for o fa va med utan har ska man roka gras.. weird! :)

2009-08-26 @ 04:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0