Okej


Sa blev det som jag trodde, jag tappade kontakten med verkligenheten. Det ar verkligen dags for en uppdatering...
Vi befinner oss just nu pa Ko tao, och har har vi varit sedan fyra dagar tillbaka. Igar var det svenskt beach party. Och sjalvklart var vi dar (vi akte ju till Thailand for att traffa andra svenskar) Igar motte Malin och Markus fran lycksele upp oss vilket var jatte trevligt, speciellt eftersom Markus kunde underhalla var amerikanska van Brady.

Vad mer sen sist, antagligen ganska mycket eller ingenting. Snorklingstur var hur trevlig som helst ( Ross i vanner var med) och igar gjorde jag och Tina tva dyk. Sjukt nervos och bakis, overlycklig over att jag lyckades!


Kommentarer
Postat av: Ellet

hmm, David Schwimmer?? är du säker? :P när kommer du hem igen?? Kram

2009-02-16 @ 09:46:49
Postat av: Anna

Hello hello min vän!! Har du tagit dykcert?? Coolt, då kan vi dyka ihop sen ju! Men en sak verkade du missa på lektionen.. man ska INTE vara bakis när man dyker!! Saknar dig gry,t mycket. Sköt om dig. Kram

2009-02-16 @ 10:57:59
Postat av: AW

Åh..vad härligt. Coolt att David Schwimmer var med!! Sup lugnt och dyk säkert gumman! Take care! Kram

2009-02-16 @ 18:30:31
URL: http://coolastebrudnistan.blogg.se/
Postat av: Emma

jo jatte coolt...fast han hade faktiskt Malcolm men har var grymt lik honom=)

Anna virrhona det tog jag forra gangen...bara fun dives nu....puuss

2009-02-17 @ 11:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0