Jean Pål


Igår hade jag nöjet att ha Tina på besök, bli bjuden på middag hos Lina och mingla med trevliga människor på rex. Tur att Tina har så gott inflytande på mig för vi gick hem i tid och vaknade pigga och alerta. Därför blev det imorse en över två timmar lång promenad innan Tina åkte hem. Tina är väldigt praktiskt och planerande så nu har hon lyckats skriva packlista åt mig, jag som hade tänkt leva farligt. Nu har jag precis avslutat kvällen med fruktsallad och därmed sparar jag min godisdag till nästa vecka. Den som spar han har.

Kvällen Roligaste: När kvällens konferencier råkade säga fel när han skulle presentera Jean Pierre Barda som i sin tur skulle presentera Gunilla som vunnit årets Umeå frisör -Får jag presentera Jean Pål!

Vad jag gjort den senaste tiden: jag har jobbat, varit på bio och sett både Australia och Allt flyter båda väldigt bra men den senare roligare, jag har repat mig från förkylning och börjat träna igen, skrivit muntligt avtal med Lina om ett nyttigare leverne, varit på mys och pizzakväll med tjejerna på jobbet hemma hos Gunilla.


Kommentarer
Postat av: tina

låter som du haft full rulle då. (: roligt att han sa fel! q: haha

2009-01-11 @ 23:19:00
URL: http://tinys.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag hade sjukt roligt i lördags!! Desutom måddde jag som jag förtjänade igår också... En lunch i veckan? Kram

2009-01-12 @ 08:30:19
Postat av: Emma-Lisa

Sv: Tack, det var väldigt roligt att höra! du är väldigt duktig själv att blogga, ska du veta! Jag ska föra grattulationshälsningarna vidare till morfar :)Jean Pål - vilken hårding till konfrencier må jag då säga :D

2009-01-13 @ 02:02:28
URL: http://emmalisa.blogg.se/
Postat av: Lala

När ska vi göra något? När du kommer hem från Thai ska jag beställa klipptid hos dig:)

2009-01-13 @ 20:12:55
URL: http://lala81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0