Kanske inte häftigast


Det började med att min respolare Tina först fick mig att gå med på att skriva en praktiskt packlista för att därefter övertala mig att vi ska boka hotell och transfer i Bangkok. Men efter det kände jag lite obehag och uttryckte detta för Tina - Nä Lili Lovely nu får vi lugna oss annars blir det alldeles för mycket Gran Canaria. Fast nu när jag tänker efter så kommer jag ju fram till att jag var ju långt ifrån den enda svensken i Thailand sist, så jag får nog banne mig acceptera att jag reser till det nya Kanarieöarna... Skit samma, sa jag att jag är ledig i en månad?

Kommentarer
Postat av: tina

lyx. Lyx. LYX!!! fan va jag är avundsjuk!!!!

2009-01-13 @ 22:47:05
URL: http://tinys.blogg.se/
Postat av: Ellet

jag har just varit ledig i en månad :P hehe.. fast du får nog roligt i thailand hörrö!! :)

2009-01-14 @ 09:36:27
Postat av: Hanna

Hallå där vilken fula? Du är ju alltid vacker min vän :)

2009-01-14 @ 10:56:25
URL: http://hannaselinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0