Inte ett "bara"


Okej. Jag kanske kommer låta bitter. Men tro mig det är jag inte. Jag har mer ett glatt konstaterande att medela. Vilken tur att jag inte har riktigt bejbisar. För om det hade varit så, hade jag nu suttit med min 1-åring och 8 månaders och inte så mycket mer än det. Nu har jag ju "bara" katter men my god dom ska också skötas. Delad vårdnad är numera ett skämt. Och min "hejdå till dåligt samvete" kattvakt drog till Finland ( Tack snälla Hanna, men kom tillbaka!)

Katterna ska med till Hoting i helgen och kommer få stanna där. För helt ärligt, jag har ingen chans att ta hand om dem på ett schysst sätt just nu. Okej, jag borde tänkt mig för, men precis som de flesta andra "ensamstående" så kanske man inte alltid har sett helt klart i kristallkulan. Jag säger - Det måste ha varit förjävla suddigt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

De kan få bo hos oss i sommar annars? Marita skulle bli stormförtjust! :)

2009-06-18 @ 01:36:21
URL: http://hannaselinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0