Lite väl mycket själv


Idag har jag gått runt och fnittrat. Om mig själv och med mig själv. Men det bjuder jag på.  Livet blir så mycket roligare då.

Middag sent som vanligt. Måste se till att äta innan tio på kvällarna, men hur fasen hinner man det? Jag förstår verkligen inte hur jag någonsin skulle ge mig tid till  ett "normalt" liv. Vilken jävla (!) tur att det ändå inte tilltalar mig.

Jag är glad över att jag återigen tycker det är värt att jag skippar semester i sommar. Det blir bättre så här.

Kommentarer
Postat av: AW

Hejba! Hoppas allt är fint. Tänkte höra om du vet var man hittar nya blad till hårtrimmer? Går det ens? Eller om det går att slipa dom eller nåt? Blir ju dyrt om man måste köpa en ny trimmer så fort den man har blir slö. =)

2009-06-09 @ 13:01:12
URL: http://coolastebrudnistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0