Jäkla matrialist...


En bra dag är när jag orkar upp tidigt, tränar, gör fina arbeten på jobbet, tar bussen till morfar och mormor, bjuds på middag, Tobias kommer med katterna till morfar och sen kommer jag hem och få reda på att jag får en fin slant tillbaka på skatten. En sån där bra dag hade jag idag.

Är sjukt lycklig över att jag inte fick restskatt, var väldigt orolig för det eftersom det skulle inte passa sådär jätte bra nu när jag har en massa andra utgifter som väntar som tapeter och nya golv, vilket är väldigt nödvändigt...

Imorgon är det onsdag. Snart lördag. Jag börjar bli peppad.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag fick också tillbaka på skatten!! Jipee!! lunch snart?? Saknar Rosts mat!

2009-03-31 @ 22:47:10
Postat av: ? :-)

Hörde denna låt i dag och kom då att tänka på dig, vet inte riktigt varför. Passar denna in på dig, Em?

http://www.youtube.com/watch?v=1jtXsPVqK9w

2009-03-31 @ 23:41:25
Postat av: emmmma

ja jo, lite jag kanske det är...=)

2009-04-01 @ 07:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0