För fin för Hoting


Försöker intala mig att jag haft fina dagar i Hoting men i ärlighetens namn längtar jag tillbaka till stan. Mest för att jag blir så ledsen när det jag tycker är fint förstörs av andra. Kamratskap är ett ord jag stark förknippar hemma med. Men ikväll blev jag bara hetsat till att dricka sprit och när jag vänligt avböjde fick jag höra att jag var fin i kanten (stora ord av stora genier) Sen gillar jag inte när det tisslas och tasslas för jag tar så lät åt mig, även om jag inte borde. Hoting känns tomt denna helg.

Jag har en liten fråga till de som i vanliga fall fyller ut, Ellet och Kaka drar vi en repris på midsommar? Jag skrev det här en gång och jag är alltid lika tacksam att det finns de som verkligen känner mig och ändå håller om mig.

Det som varit fint är solen, familjen Pettersson, Scherdin och Mattson, katterna, loppisresan, promenaderna och bäst av allt att få vakna till familjensljud.

-Och ja. Jag är nog lite för fin!


Kommentarer
Postat av: ellet

Klart jag är på en repris på midsommar! Bara jag inte jobbar :S tror jag skulle börja en vecka tidigare på campingen i år.. de märks ju men jag är lätt på karbäcken och logen :)

2009-05-04 @ 17:37:18
Postat av: Anonym

finns väl ingen så snäll o gullig tjej som du, o för fin för hoting blir du aldrig, du passar in här hur lätt som helst, ha,de. kram hotingewa

2009-05-07 @ 21:41:44
Postat av: Anonym

finns väl ingen så snäll o gullig tjej som du, o för fin för hoting blir du aldrig, du passar in här hur lätt som helst, ha,de. kram hotingewa

2009-05-07 @ 21:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0