091105


Idag fick min  underbara Sandra R och hennes Christian en pojke. Detta borde inte komma som en överaskning då jag varit medveten om det i 8,5 månad. Dessutom har jag ju inte gjort annat än väntat på honom de senaste dagarna. Ändå blev jag sjukt chockad. Svarade snabbare än jag någonsin gjort på deras "Nu har han kommit" sms, för att sen ännu snabbare förtränga vad jag precis fått veta, för att lite senare komma på det igen och sen glömde jag igen och så fortsatte kvällen... Men nu vågar jag förstå. Det var lite för häftigt för mig i början. Jag är uppriktigt överlycklig för både S och C men även för min egen skull. Men allra gladast är jag för "den namnlöse". Alla fina mirakel förtjänar fina föräldrar. Och det vet jag att "han utan namn" kommer få.  Å vad jag älskar dig min nya kamrat!

Underbar promenad med min porslinshäst samlande vän ikväll. Vi pratade nutid, dåtid och kommande äventyr. Idag fick jag även ett riktigt brev med frimärken. Men älska brev. Och kommande äventyr...

Kommentarer
Postat av: Ellet

men du det är väl 091005 idag och inte 091105. Oktober emma, inte november ännu :)

2009-10-07 @ 19:57:06
Postat av: emma

hahaha jag dör...jag har en tendes att gå framtiden i förväg

2009-10-07 @ 22:41:30
Postat av: Ellet

hehe, kan bli så :P önska de vore november!

2009-10-08 @ 18:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0