Discopäls


Nej, tack tänkte jag men svarade - Okej. Men det var ju faktiskt hemskt synd om Vk eller var det Vf´s reporter som sportade runt i ett svinkallt Umeå ikväll. Dagens fråga alltså, rörande nått med vägar hit och vägar dit. I min stad, jo jag bor här, det har jag hört talas om eller? Och så en liten bild. Det blev mycket tänder som vanligt. Vad jag svarade? Jo jag svarade JA på en fråga om nått jag inte alls har koll på. Men våga säg: Jag vet inte! Att det ska vara så svårt.

Åker till Fjället imorgon, sött. Rubriken? För att den gör mig glad.

Kommentarer
Postat av: Lala

Jaaa, jag såg dig! såg ett stort leende i ögonvrån.."Emma?" åsså VAR det DU!:) Tid är pengar! Love!

2009-09-26 @ 19:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0